Friday 4 September 2015

Eat, sleep, poop... repeat

Kalau ada masa lapang yang banyak, nak buat apa ye?

Ada yang nak bercuti, ada yang nak buat crafts, ada yang nak membaca... macam-macam.

Bagi saya pulak, saya nak rehat je. Dengan kerja full time, bisnes crafts dan bisnes Shaklee saya sekarang, memang kadang-kadang tak menang tangan. Saya tak merungut. Tak ada siapa pun yang paksa saya buat kerja banyak-banyak. Saya suka busy-busy macam ni. Heh. Masa muda (muda lah sangatttt) dan masih ada tenaga lah kita pulun habis-habisan. Bila cukup bekalan, kita rehat. Masa tu, nak berspa sehari suntuk, melancong sepanjang tahun, tengok wayang bila-bila masa suka... semua pun boleh.

Sekarang, kerja kuat-kuat dulu. Ada yang nak join kerja kuat-kuat sama saya ?

WhatsApp saja;
IRA 016-5392550

p/s : jangan tiru aktiviti kucing saya ni.


No comments:

Post a Comment