Thursday 4 June 2015

Bag saya berbunyi vitamin

Kawan : Kenapa bag you ada bunyi-bunyi
Saya : Oh, itu bunyi vitamins
Kawan : Huh ?
Saya : (Buka bag dan tunjukkan beberapa botol vitamin di dalam bag saya)
Kawan : Banyaknya... you makan semua tu?
Saya : Yup. Tapi bukan semuanya serentak. Ada jadual punyaa...
Kawan : Oh I see. Itu vitamins untuk apa ?
Saya : Lecithin untuk pecahkan lemak. Omega Guard untuk kesihatan jantung dan bakar lemak as well. Alfalfa untuk detox , hilangkan bau badan and keputihan. GLA Complex pula untuk regular period, kulit cantik dan kesihatan wanita secara keseluruhan.
Kawan : Ooooo... tapi kenapa you tak letak dalam bekas yang lebih kecil. Bawak botol-botol besar tu ambil space dalan bag saja
Saya : Tak mau
Kawan : Kenapa ?
Saya : So that, bila ada orang nampak I makan vitamin or dengar bunyi-bunyi dari bag I ni, orang akan tanya.I will explain and boleh jual terus... macam you sekarang ni... So, you nak beli yang mana satu ? I bagi special price for you.
Kawan : Cis...

No comments:

Post a Comment