Wednesday 10 June 2015

Saya sangat gumbira la la la...

Saja nak bagitau... pagi tadi timbang berat dah turun 2 kg lepas hampir sebulan (20 hari) ambil set healthy fitness Shaklee. Heh.

Mungkin 2kg tu nampak sedikit. Mungkin anda boleh menurunkan berat anda sebanyak 2kg dengan mudah. Mungkin anda boleh turun 2kg tanpa mengambil apa-apa produk...

Tapi bagi saya 2kg tu pencapaian besar bagi saya. Berat saya dah tak turun-turun sejak beberapa bulan walaupun saya berdiet dengan bersungguh-sungguh. Hinggakan sampai suatu tahap rasa macam nak give up saja. Lantak lah gemuk pun gemuklah. Heh.

Pada mulanya sewaktu mencuba produk Shaklee ini pun, saya tidaklah menaruh harapan yang besar. Kalau turun , bagus... kalau tak, takpe lah. Niat saya yang utama hanya nak jaga kesihatan dengan mengambil supplement Shaklee. Di minggu pertama selepas pengambilan, berat saya tak turun pun. Tapi ada kawan-kawan yang tegur yang saya nampak susut sikit. Namun, memandangkan saya ni jenis yang mahu bukti kukuh (jarum skala di mesin penimbang), saya hanya beranggapan yang kawan-kawan saya salah pandang kot. Mungkin efek baju yang saya pakai kot. Heh.

Bila dah turun ni... tiba-tiba semangat berkobar-kobar lah pulak. Heh.

Ok. Doakan saya turun berat lagi. Nanti saya update lagi . Heh.

Kalau nk turun berat juga, jangan segan-segan hubungi saya, ya? Nanti saya akan berikan jadual pemakanan secara esklusif untuk anda.

IRA
SID 1191211
016-5392550
ira.arinza@gmail.com

No comments:

Post a Comment