Monday 8 June 2015

Ilmu, latihan dan bimbingan dalam Shaklee

Shaklee bukanlah MLM pertama yang saya ceburi. Sebelum ini, ada juga saya terjerumus dalam kancah MLM gara-gara 'terkesian' dengan kesungguhan kawan-kawan yang bertekad dengan azam yang menggunung untuk melibatkan saya bersama. Tapi selalunya tak ke mana...terutamanya bila bab mencari downline. Yang ni memang fail. Rasa berat sangat mulut ni nak ajak kawan-kawan jadi downline. Apatah lagi nak ajak masuk MLM yang tak tau hujung pangkal, entah barang apa yang dijualnya, entah siapa-siapa pengasasnya, entah bagaimana plan pemasarannya...ish ish ish malu betul rasanya.

Tapi, dengan Shaklee ni memang berbeza. Mula-mula kenal dan terus jatuh hati dengan produknya. Yakin dengan keberkesanan produknya, secara tidak langsung tidak kekok berkongsi dengan ahli keluarga dan kawan-kawan. Di samping itu, Shaklee juga sentiasa memberi maklumat yang tepat, mantap dengan plan pemasaran yang terbukti berkesan dan konsisten dalam memberi bimbingan dan latihan untuk pengedar-pengedarnya. Hampir setiap bulan ada saja program-program yang bermanafaat dan hebat.

Ahad ini, 14 jun 2015 akan diadakan New Distributor training di Kinta Riverfront Hotel, Ipoh...dan saya dah beli tiket. Yay ! Tak mahal RM 40 sahaja. Tak mahal kalau dibandingkan dengan ilmu yang akan kita dapat dari pukul 10 pagi hingga 6 petang tu (makan disediakan tau). So, kalau ada sesiapa yang nak join saya, boleh hubungi saya untuk mendaftar jadi ahli, ya? Oh, nak jadi ahli RM 75 je... and by the way dari bulan May hingga Oktober 2015 setiap ahli baru yang mendaftar dan membeli sekurang-kurangnya 1 produk Shaklee akan mendapat Vita-Lea secara PERCUMA ! OMG !

Heh. Best kan?

So, tunggu apa lagi? Hubungi saya ya ?

IRA
SID 1191211
016-5392550
ira.arinza@gmail.com

No comments:

Post a Comment