Thursday 6 August 2015

Mudahnya sembuhkan sembelit

Produk Shaklee yang pertama sekali saya makan adalah Herb-Lax. Produk ini jugalah yang saya suka promote kat pelanggan saya, dan produk ini jugalah yang paling laris di kalangan pelanggan saya. Pendek kata, produk ini memang antara produk Shaklee kegemaran saya. Kenapa ? Sebab kesannya seawal sehari. Confirm. Makan malam ni, pagi esok dah keluar kesan. Kesan yang tidak boleh ditahan-tahan. Kesannya adalah buang air besar, atau kawan saya dari Bangladesh panggil ... vera.

Herb-Lax merupakan agen detox yang berkesan kerana ia mengandungi 9 jenis herba yang dapat menyingkirkan toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus melalui pembuangan air besar. Herb-Lax hanya perlu diambil 2 atau 3 kali seminggu sahaja dan ia sesuai diambil untuk tempoh jangka masa yang panjang.

Saya gemar menyarankan kepada pelanggan saya untuk detoks dengan Herb-Lax dulu sebelum mengambil apa-apa supplement untuk kesan yang lebih cepat. Selain itu, Herb-Lax juga sesuai diambil untuk pengamal tegar ubat tahan sakit, mereka yang ada masalah sembelit, yang banyak jerawat dan yang ingin kurus.

So, kalau mak anda susah nak vera, adik anda banyak jerawat batu, dan anda nak sangat kurus, mulakan dengan bismillah dan makanlah Herb-Lax :)



IRA
SID 1191211
016-5392550

No comments:

Post a Comment