Friday 14 August 2015

Teh power

Boleh dikatakan setiap hari saya bawak bekal air lemon dalam tupperware kaler pink saya ke tempat kerja. Dengan adanya perisa lemon, selalunya air lemon dalam tupperware isipadu 2L itu akan habis menjelang sekitar waktu makan tengah hari saja. Kalau air kosong saja, memang payah sikit nak minum. Silap-silap bawak balik air separuh tupperware .Heh.

Sejak akhir-akhir ini, saya ada habit baru. Bila air lemon saya dah tinggal sikit...saya akan bancuh Cinch Tea Shaklee pulak. Sebabnya, lepas lunch mata mulalah kuyu...rasa nak tidur je . Lebih-lebih lagi kalau hujan pulak, memang tersengguk-sengguk. Lepas minum Cinch Tea ni, memang terus segar, tak mengantuk lagi.

Teh ni sedap diminum begitu sahaja sejuk atau panas. Kalau nak tambah madu, stevia, laici, buah markisa atau kalau nak buat macam saya tambahkan lemon pun boleh.

Selain daripada menghilangkan rasa mengantuk, ia juga memberi tenaga terutamanya bagi yang memandu jarak jauh, pekerja yang membuat kerja lebih masa dan sebagainya. Teh ini meningkatkan metabolisme dan membakar lemak 3 kali ganda lebih cepat. So , untuk yang ingin menguruskan badan, teh ini amat sesuai sekali. Untuk kesan yang lebih cepat, minum Cinch Tea sebelum bersenam...pasti anda akan bermandi peluh selepas itu.

Nak cuba teh power ni ?

WhatsApp saya.

IRA
SID 1191211
016-5392550

No comments:

Post a Comment