Sunday 19 July 2015

Air yang sihat dan bersih dengan Shaklee

Masak air untik diberi minum kepada anak-anak raksasa gorgon telah menjadi masalah besar kepada mak saya setiap kali kami adik beradik berkumpul. Ini kerana kami minum sorang sejag (tak lepas dahaga kalau minum dengan cawan) heh. Oleh yang demikian, kami selalunya beli air mineral berbotol-botol untik memuaskan kedahagaan kami yang tidak bertepi itu. Heh.

Justeru, untuk memudahkan mak saya, saya telah memperkenalkan Get Clean® Water yang mengaplikasikan sistem penapisan air baharu berbilang paten bagi menghasilkan air yang lebih bersih dan sihat. Berbanding jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar berbahaya - termasuk sehingga 99% plumbum! OMG !

Get Clean® Water merupakan jag air pertama yang menggunakan sistem penapis blok karbon yang boleh diisi semula. Langkah ini membantu mengurangkan timbunan botol plastik bagi pemuliharaan alam sekitar. Ia juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap blok penapis. Mesra alam tawww...

Ia disahkan berkesan mengurangkan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain di samping mengekalkan kandungan mineral air yang bermanfaat. Selain daripada itu, ia disahkan berkesan mengurangkan klorin, oleh yang demikian ia dapat membantu mengurangkan ancaman kesihatan akibat bahan sampingan klorin.

Kos yang sangat minima kerana hanya beberapa sen bagi satu liter air yang lebih sihat dengan rasa yang lebih sedap dan air yang sangat jernih. Jag air juga dilengkapi meter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah ditapis (tidak memerlukan kuasa elektrik). Ianya ringan dan mudah dibawa ke mana-mana. Ia juga cantik untuk diletakkan di meja makan dan dihidangkan kepada tetamu...kelasss kau Maria!

So, tunggu apa lagi? WhatsApp saya untuk letakkan satu di pejabat, rumah anda, rumah mertua dan di pondok menunggu durian supaya anda tidak keputusan bekalan air yang bersih dan sihat.

No comments:

Post a Comment