Thursday 2 July 2015

Raksasa yang gumbira makan Omega Guard, Lecithin, Alfalfa dan Cinch Tea

Antara kemestian saya sewaktu berbuka adalah Omega Guard, Lecithin, Alfalfa dan Cinch Tea.

Omega Guard bertindak untuk mengawal kadar kolesterol dan melindungi jantung. Lecithin pula berfungsi sebagai pemecah lemak dan membantu untuk menyerap zat-zat penting ke dalam badan. Alfalfa pula bertindak sebagai ajen untuk menyingkirkan toxic dan melawaskan pembuangan, dan akhir sekali... teh kesukaan saya, Cinch Tea berperanan untuk meningkatkan metabolisma dan membantu membakar kalori sehingga 4 kali ganda.

Kesan paling cepat yang dapat dilihat selepas makan semua ini adalah, sebelum tidur mesti buang air besar sekurang-kurangnya sekali. Hah... guilty free. Lepas makan macam raksasa sewaktu berbuka, kita membuat pelaburan di tandas pula .

Saya suka! Saya suka! Saya suka!

Nak jadi raksasa yang kesukaan dan kegumbiraan macam saya?

Hubungi saya... rawwrr !

IRA
SID 1191211
016-5392550
ira.arinza@gmail.com

No comments:

Post a Comment