Sunday 5 July 2015

Kurus dan cantik dengan Shaklee

"Ira, I dah tak jumpa you baru 2 minggu tapi I rasa you dah kurus lah"

Tak lama lepas tu...

"Ira, you dah cantik lah, tak payah kurus lagi pasal you tinggi..."

OK, THATS IT !!

up (angkat tangan paras telinga, berdiri tegak)

Maka kami, berikrar akan menjadi pengguna setia Shaklee forever and ever till death do us part !

down (hidung kembang kempis menahan gemuruh jiwa semangat membara)

Disclaimer : part yang tak payah kurus lagi tu agak melampau sikit kenyataan kawan saya tu, tapi part yang lain, saya mengakui ada kebenarannya di sana....heh

P/s : kawan-kawan saya yang baik hati sentiasa memberi semangat dalam proses saya nak kurus ni. Ai lebiu so mach.

P/p/s: tapi saya ada jugak kawan-kawan yang hampeh yang berikan komen-komen macam "you ada kurus meh...macam takde saja woh..." -komen-komen yang macam ni, abaikan saja...deme jeles le tewww

No comments:

Post a Comment