Monday 20 July 2015

Testimoni Vivix Shaklee

Okay, hati ni saya nak belanja testimonial dari mak saya sendiri setelah mengambil Vivix selama 2 bulan. Mak saya ni ada penyakit kencing manis. Komplikasi dari penyakit itu, seluruh badan mak saya tumbuh ruam gatal-gatal terutamanya di bawah dada dan di celah-celah pelipat peha, tengkuk dan punggung. Kuku kaki mak saya juga bertukar menjadi hitam dan buruk. Luka susah nak sembuh dan bila sembuh, parutnya sangat jelas dan berwarna hitam. Selain daripada ubat hospital, dah bermacam-macam ubat alternatif dicubanya. Bila ada saja jus kesihatan (dari yang popular sepopular juara lagu hinggalah yang terlajak laris katanyaa...) yang boleh menyembuhkan kencing manis, mesti dicubanya. Tapi, tak ada satu pun yang berkesan.

Saya cuba kenalkan Vivix. Bacakan testimoni. Tunjukkan video di you tube dan macam-macam lagi. Pada mulanya mak saya agak terkejut mendengar harga Vivix. Tapi bila saya bandingkan harga sebotol  Vivix dengan penggunaanya yang tahan selama hampir 2 bulan, bandingkan pula harga jus-jus kesihatan lain yang murah tetapi perlu minum 2 ke 3 botol sebulan (yang sebenarnya boleh jadi lebih mahal dari Vivix), bandingkan pula keteguhan Shaklee selama ini dengan syarikat-syarikat entah siapa-siapa yang baru setahun jagung, bandingkan saintis Dr. Shaklee dengan Dr. BeliEntahDariManaLepasTuClaimBolehUbatOrangOhPleaseLaa ....

Heh.

Dipendekkan cerita, mak saya setuju. Mula-mula makan Vivix, berlaku semacam healing crisis pada mak saya. Dia tidur sepanjang hari. Rasa lemah badan dan mengantuk teramat sangat. Selepas 2 hari, badannya dah mula recover. Dia rasa segar dan cergas. Pada suatu hari(eh, macam cerita sang kancil pulak), mak saya berasa sakit dan pedih pada ruam-ruamnya terutama di bahagian dada. Keesokkan harinya, dia mendapati ruamnya telah kering dan tidak gatal lagi. Semalam saya tengok, bawah dada mak saya dah licin tanpa sebarang kesan ruam sebelum ni. Kuku kaki mak saya dah pulih, tidak hitam dan buruk lagi. Parut-parut di badan mak saya pun dah menipis dan parut-parut baru hampir hilang. Alhamdulillah. Syukur sangat.

Kencing manis mak saya masih ada tetapi terkawal. Saya percaya dengan penggunaan yang konsisten dan berterusan, akan dapat mengurangkan dan mengawal penyakit mak saya tu. Yang penting kena sabar.

Selain daripada bagus untuk kencing manis, terdapat pelbagai lagi kebaikan
Vivix Shaklee. Antaranya :

* Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
* Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
* Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
*Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
*Mengurangkan kemungkinan penyakit nyanyuk - merawat azhameir
*Membantu merawat penyakit parkinson
*Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
*Meningkatkan kesihatan imum badan
*Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Sehingga bulan Oktober 2015, beli 2 botol Vivix, anda berpeluang mendapat diskaun 5%, cash bonus, keahlian percuma, dan sebotol multivitamin Vita Lea yang berharga RM88.75. Untung sangat. Cepat-cepat WhatsApp saya, beli buat stok untuk mak ayah dan diri sendiri.

3 comments:

  1. serius jugak kencing manis mak kamu, aku ingat sikit2 je baru...syukurlah vivix berkesan utk dia...

    ReplyDelete
  2. konsisten makannya, kalau lupa makan mau bangkit tgh malam bukak peti ais cari vivix. dok ada setengah botol lg pun dok sibuk suruh beli lagi takut abis.taat pada vivix mak aku tu hahaha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete