Friday 10 July 2015

I dah rasmi folder Shaklee riang ria raya uollss !

Hari ini selepas visit patients (oh, saya bukan doktor...saya PR di salah sebuah hospital swasta di Ipoh ni :) saya terserempak dengan kakak housekeeping di depan pharmacy. Sebelum ni kami selalu bersembang setiap kali dia mengemas pejabat saya. Topik popular adalah mengenai berat badan. Heh.

Alang-alang terserempak, saya berhenti untuk bersembang sekejap. Dia tarik tangan saya masuk pharmacy. Tanya saya apa yang saya makan, nampak dah kurus. Hehehe. Opkos lah saya cakap "inilah Shaklee effect!!" Sudah turun 4 kilo dalam masa hampir 2 bulan. Penurunan berat yang selamat, tak terlalu drastik dan tak terlalu perlahan. Saya rasa sihat dan bertenaga, tak lemau dan lembik seperti ketika saya mencuba produk-produk slimming yang dahulu.

Antara soalan-soalan yang ditanya adalah harganya, cara makannya, ada side effect tak.... dan macam-macam lagi. "Jom masuk office I, kita cerita panjang-panjang" Heh.

Saya ambil folder yang baru je saya siapkan semalam (cadangnya nak guna folder tu untuk promote barang Shaklee kepada tetamu yang berkunjung sewaktu aidilfitri nanti).Selepas bercerita mengenai kebaikan produk, cerita tentang company yang kukuh selama 50 tahun di Malaysia, cerita tentang betapa saya berpuas hati dengan produk ini... saya cadangkan dia untuk mengambil set kurus bajet yang terdiri daripda Herb Lax dan Lecithin. Saya percaya, selepas merasa keberkesanan kedua-dua produk ini, dia pasti akan menambah produk-produk yang lain pula.

"wokey, besok saya kasi duit... nanti adik kasi beli sama saya aaa"

"wokeh, akka...rumba thanks !"

p/s : Nak cantik dan kurus ni dambaan semua wanita tak kita pangkat dan darjat. Siapa kata susah nak jual Shaklee ?? Nak try ? WhatsApp saya :)

IRA
SID 1191211
016-5392550
ira.arinza@gmail.com


No comments:

Post a Comment